گیفت کارت آیتونز اپل

گیفت کارت اپل ✚ خرید گیفت کارت آیتونز اپل ✚ خرید آسان گیفت کارت با ارزانترین قیمت ✚ خرید گیفت کارت ارزان

گیفت کارت آیتونز اپل

گیفت کارت اپل ✚ خرید گیفت کارت آیتونز اپل ✚ خرید آسان گیفت کارت با ارزانترین قیمت ✚ خرید گیفت کارت ارزان

گیفت کارت اپل ✚ خرید گیفت کارت آیتونز اپل ✚ خرید آسان گیفت کارت با ارزانترین قیمت ✚ خرید گیفت کارت ارزان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

درباره گیفت کارت

گیفت کارت چیست ؟

بارها شده در یاهو و یا تلفنی از ما در مورد گیفت کارت و خصوصاً گیفت کارت آیتونز سوال کرده اید. راجع به اینکه گیفت کارت چیست و کلاً به چه دردی میخورد ؟

در نتیجه بر آن شدیم تا توضیحی مختصر در مورد گیفت کارت و انواع گیفت کارت نظیر گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی استور یا اندروید مارکت,گیفت کارت مایکروسافت , گیفت کارت آمازون , گیفت کارت پلی استیشن پلاس, گیفت کارت اکس باکس بدهیم.

گیفت کارت در واقع نوعی اعتبار مجازی است که همانطور که از نامش پیداست مخصوص هدیه دادن است و از آنجایی که مخصوص هدیه دادن است قابل پس گرفتن و یا انتقال دادن به کس دیگر نمیباشد.

معمولاً گیفت کارتها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب افراد با وارد نمودن یک کد شارژ میشود و شما در واقع با این اعتبار مجازی میتوانید برای خرید کالاها و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس استفاده نمایید. کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی نظیر بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی هستند که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل دریافت میباشند. برای مثال گیفت کارت آیتونز قابل استفاده در استور آیتونز یا اپ استور بوده و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل استفاده در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و در اکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در سونی و غیره…

گیفت کارتها انواع مختلفی دارند که در ادامه به توضیح هریک از آنها میپردازیم.

گیفت کارت آیتونز یا Itunes Gift Card یا گیفت کارت اپل ، یکی از پرطرفدارترین گیفت کارتها در دنیای امروز بوده که قابل استفاده روی دستگاههای اپل نظیر آیفون، آیپد آیپاد تاچ و مک است.

از گیفت کارت ایتونز میتوان در اپ استور، آیتونز ، آی بوک استور و مک اپ استور استفاده کرد:

این گیفت کارت در مقادیر گیفت کارت آیتونز ۱۰ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۱۵ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۲۵ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۵۰ دلاری ، گیفت کارت آیتونز ۱۰۰ دلاری و در برخی موارد و به سفارش برخی فروشگاهها در مقادیر بالاتر نظیر ۵۰۰ دلاری و حتی ۱۰۰۰ دلاری نیز عرضه میشود.

پرطرفدارترین نوع گیفت کارتهای آیتونز ، گیفت کارت آیتونز آمریکاست که تنها در اپل آی دی آمریکای وریفای شده شارژ میشود و دسترسی شما را به بهترین استور یعنی استور آمریکا که دارای بهترین و بیشترین تنوع بازیها و برنامه ها و فیلمها و کتابها و موزیکهاست فراهم مینماید. این گیفت کارتها به اندازه ای محبوب هستند که حتی افرادی از کشورهای دیگر نیز نظیر کانادا و انگلستان و استرالیا نیز ترجیح میدهند گیفت کارت آیتونز آمریکا را خریداری نموده و شارژ نمایند.

گیفت کارتهای آمریکا هم در نوع فیزیکی و هم الکترونیکی توسط اپل عرضه میشوند. حتماً هنگام خرید این گیفت کارتها دقت لازم را به عمل بیاورید چرا که تعداد گیفت کارتهای دزدی ، گیفت کارتهای فوتوشاپی و گیفت کارتهای خریداری شده با کردیت کارتهای دزدی توسط ویتنامی ها و چینی ها در بازار ایران بسیار زیاد شده و تعدادی از سایتهای با سابقه در این زمینه اقدام به فروش این کارتها نموده اند و با قیمتهای ارزان این گیفت کارتها را به شما عرضه مینمایند. دقت داشته باشید اگز گیفت کارت دزدی در اکانت خود شارژ نمایید اپل اکانت شما را بلاک و مسدود میکند و شما به هیچ عنوان قادر به بازگشایی اکانت نخواهید بود چرا که اپل به هیچ عنوان در این مورد جوابگوی شما نیست.

برای استفاده از گیفت کارت آیتونز حتماً باید اپل آی دی آمریکایی داشته باشید که برای ساخت اپل آی دی و تحویل آنی اپل آی دی میتوانید از فروشگاه http://gift.appget.ir تهیه نمایید که تحویل آن آنی است و بر خلاف برخی وبسایتها تمامی جزئیات اکانت در اختیار شما قرار میگیرد تا به آسانی بتوانید آن را تغییر دهید. بعلاوه قیمت این اکانتها بسیار مناسب است و نیازی نیست برای یک اپل آیدی قیمتهای ۲۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان را به وبسایتهای دیگر بپردازید.

هم چنین برای خرید گیفت کارتهای آیتونز میتوانید گیفت کارتهای آیتونز کاملاً قانونی را به همراه اسکن از کارت فیزیکی به صورت آنلاین و تحویل آنی و از همه مهمتر پشتیبانی ۲۴ ساعته از ما تهیه نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی